top of page

Terugbetalingsbeleid

Pino’s Cleaning Service
www.pinoscleaningservice.be

 

1. Algemeen

Dit terugbetalingsbeleid beschrijft de voorwaarden waaronder klanten een terugbetaling kunnen krijgen voor reeds geplande en betaalde schoonmaakdiensten van Pino’s Cleaning Service.

 

2. Annulering door de klant

  • Annuleert de klant een geplande dienst meer dan 24 uur op voorhand, dan worden er geen kosten in rekening gebracht en wordt een reeds betaalde dienst volledig terugbetaald.

  • Annuleert de klant een geplande dienst minder dan 24 uur op voorhand, dan behoudt Pino’s Cleaning Service zich het recht voor om het volledige bedrag van de geplande dienst in rekening te brengen.

 

3. Annulering door Pino’s Cleaning Service

Indien een dienst door Pino’s Cleaning Service wordt geannuleerd (bijvoorbeeld door ziekte of overmacht), wordt de klant:

  • Een alternatieve afspraak aangeboden, of

  • Het reeds betaalde bedrag volledig terugbetaald.

 

4. Ontevredenheid over de dienst

  • Indien de klant niet tevreden is over de uitgevoerde schoonmaak, dient dit binnen 48 uur na uitvoering schriftelijk gemeld te worden.

  • Pino’s Cleaning Service zal de situatie beoordelen en, indien de klacht gegrond is, de dienst opnieuw uitvoeren of een (gedeeltelijke) terugbetaling aanbieden.

 

5. Wijze van terugbetaling

  • Terugbetalingen gebeuren steeds via dezelfde betaalmethode die door de klant is gebruikt, tenzij anders overeengekomen.

  • Terugbetalingen worden in de regel binnen 14 dagen verwerkt.

 

6. Uitsluitingen

Geen terugbetaling wordt verleend indien:

  • De klant onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt waardoor de dienst niet naar behoren kon worden uitgevoerd.

  • Schade of problemen niet het gevolg zijn van de werkzaamheden van Pino’s Cleaning Servic

bottom of page